呢篇係编辑网站操作记录,完整嘅流程请参考 腾讯云建站 CloudPages 快速构建您嘅企业网站,等有时间再录个视频哈哈哈哈。

操作记录

清空全部页面同区块

因为冇适合笔者嘅模板,所以笔者选择咗清空全部页面同区块,跟住自己从头开始搭建。
清空全部页面同区块

各种删删删,清空为止~

加区块改内容

编辑导航栏

更改logo,网站名称,同埋导航栏嘅菜单。
编辑导航栏

加banner区块

页面总要有个头图,唔係总觉得有啲怪,所以我们加咗个 banner 区块,跟住替换内容就得嘞。

点击加区块,选择图文通栏,同埋根据自己嘅需要选择适合嘅版式:
添加banner区块

加好之后根据自己需要改区块内容同样式:
修改banner区块

加介绍区块

设定作 Banner之后就可以加各种版块用来介绍,冇咩特别限制,根据自己需要嚟。
我揀咗个功能特性嘅区块:
添加介绍区块

跟住编辑区块内容:
编辑介绍区块

编辑页尾

加完介绍区块之后我们就要开始编辑页尾啦,页尾内容可以根据自己需要嚟,我呢度简单嘅设定下联系方式等
编辑页尾

加页面

一般来讲个页面肯定唔够用,所以我们要额外加下,加页面嘅话就比较简单啦,直接点击加页面,跟住根据自己需要加就得嘞,呢度我加咗个页面用做表单:
添加页面

根据自己需要设定下页面嘅标题,同路径,特别系路径,唔建议用系统默认嘅:
设置页面

加完之后我们重复刚刚步骤,先设好banner,跟住加表单区块:
添加表单区块

表单样式看起来都一样,所以揀边个其实差别唔大喇,加好之后根据我们自己需要设定关联问题:
设置表单区块

到此笔者整完咗自己网站,大概用咗一个半小时,大家实际搭建嘅时候好多内容并唔系现成嘅,所以耗时可能会更长,一定要有耐心哦~